Aplikacja przeznaczona jest dla wszystkich klientów , którzy potrzebują zdalnego wsparcia IT. Warunkiem koniecznym jest to aby komputer był w stanie pozwalającym na komunikację z Internetem oraz na uruchomienie aplikacji. Po pobraniu aplikacji i zapisaniu jej na dysku komputera należy ją uruchomić i skontaktować się telefonicznie pod numerem dostępnym z zakładce Kontakt bądź w aplikacji.
Dla aktualnych klientów wsparcie jest bezpłatne i wykonywane w ramach istniejącej umowy serwisowej.
Jeżeli jeszcze nie masz z nami umowy, oferujemy bezpłatną wycenę usługi. Po przeanalizowaniu problemu określimy kwotę usługi i pozostanie tylko wykonanie płatności za pomocą Blik. Po dokonaniu płatności rozpoczniemy czynności serwisowe. Wszystkie wykonane czynności będą udokumentowane w formacie pliku video w celu uniknięcia nieporozumień lub dochodzeniu ewentualnych roszczeń. Po zakończeniu prac otrzymasz od nas fakturę potwierdzający wykonanie usługi.
Wersja dla systemów Microsoft
Wersja dla systemów OSx